NLP Trainer + Coach, 23 +7, Myötätuuli valmennus, Espoo

NLP Tainer + Coach

NLP-kouluttajakoulutus- ja koutsiopinnot samassa paketissa!

Kehitä taitojasi valmentajana ja kouluttajana ja opi mestarilliseksi vuorovaikuttajaksi sekä mallittajaksi. NLP Trainer + Coach on karisma- ja esiintymisvalmennuksen teholeiri, joka antaa sinulle valmiuksia kouluttajana ja henkilökohtaisena sekä ryhmän koutsina toimimiseen ja yhteiseen oppimiseen ja ryhmäytymisen rakentamiseen. NLP Traineriksi valmistuneet saavat oikeuden toimia myös pitkäkestoisten NLP Practitioner- ja Master-koulutusten vetäjänä.*

Opiskelu sisältää ryhmän yhteisiä viikonlopputapaamisia Espoossa, etälivetapaamisia arki-iltaisin Zoomissa ja vertaisryhmäkokoontumisia.

Lue lisää täältä Trainer + Coach

Kouluttajina on oman alansa huippuosaajia ja NLP-ammattilaisia:

• Tuuli Paltemaa, NLP Trainer’s Trainer + Coach, tietokirjailija, traumataideterapeutti ja työnohjaaja. Koulutuksen emäntä. Tuulin kanssa pohditaan kouluttajuuteen liittyviä tunteita ja uskomuksia sekä luodaan kokeillen oman NLP-kouluttajuuden malli. Testataan miten vaikuttava koulutus rakennetaan, mitä NLP-menetelmien takana (meta) on ja lisäksi Tuulin kanssa tutkitaan, miten NLP-menetelmät toimivat luovien sekä taidelähtöisten menetelmien avulla.
  • Veli-Matti Toivonen, NLP Trainer’s Trainer, YtM, psykologi, psykoterapeutti, on julkaissut NLP teemoista 16 kirjaa ja pitänyt 160 pitkää NLP koulutusta. Hän tekee jatkuvasti tutkimus- ja kehittämistyötä, jonka viimeisimpinä aiheina ovat olleet shamanistiset minä- ja mielikuvatekniikat (kirja ’hiljainen Voima) ja antiikin filosofien spirituaaliset harjoitteet. Katsotaan keskusteluin ja kokeiluin Veli-Matin kanssa pitkää, tuhansia vuosia vanhaa itsestä huolenpidon perinnettä ja sen nykyistä muotoa. Mitä on hyvä elämä nyt?
  • Tarja Törmänen, NLP Trainer + Coach, viestintävalmentaja ja -strategi, tietokirjailija ja kirjakauppiatar. Viestin merkitys on sen aikaansaamassa reaktiossa. Jokaisella sanalla on merkitystä ja samalla sanat ovat vain pieni osa viestintääsi. Kuinka varmistaa, että sanoo, mitä tarkoittaa ja tarkoittaa, mitä sanoo? Onnistunut viestintä on NLP:tä parhaimmillaan. Tutustu Tarjan kanssa sanojen voimaan ja kehity myönteiseksi ja vaikuttavaksi viestijäksi.
  • Anu Vihonen, NLP Trainer + Coach, tietokirjailija. Anun kanssa tutustumme mm. sosiaalipanoraamamalliin. Olemme kaikki ainutlaatuisia yksilöitä ja samalla osa isompaa kokonaisuutta, jossa kaikki vaikuttaa kaikkeen. Anun ohjauksessa saamme keinoja tasapainottaa näitä osia ja luoda entistä paremmin itselle sopivan tavan olla, toimia ja voida hyvin.
  • Timo Kasper, NLP Trainer + Coach, johtamisen ja talousjohtamisen rautainen ammattilainen. Timon kanssa tutkaillaan, mitä ja miten NLP:tä voidaan käyttää johtamisen apuna ja millaista NLP-koutsina toimiminen bisnesmaailmassa voi olla. Millaisia NLP-taitoja bisnesmaailmassa kaivataan ja miten niitä voisi sinne viedä? Kurkataan hieman myös yrittäjyyttä ja mitä kaikkea siitä on hyvä huomata?
  • Teija Rajala, NLP Trainer+ Coach, Psykiatrian erikoissrh, kanssakulkija, mielenterveys-ja projektityön ammattilainen. Teijan ohjauksessa tutkitaan terveyttä ja sen ylläpitoa NLP:n keinoin. Millainen koutsaus ja NLP toimii terveydenhuollossa?
  • Minna Karttunen, kehollisuuden kautta hyvinvointituotantoja rakentava NLPTrainer. Minnan kanssa palautetaan oman mielikehon kartalle tuttua, ehkä arjessa unohduksiin jäänyttä –  olemista ja iloa. Kun olemiselle ja ei-tekemiselle antaa luvan, vapautuu luovuutta ja ajattelun tilaa käyttöömme. Sanaton ja vaikuttava kehomme odottaa kutsua piirtymään mielen karttakuvan 3D-versioon. Luvassa on rentoja kokeiluja kehollisuuden maastossa.

Koulutus sopii sinulle, joka:

• Olet käynyt NLP Practitioner ja Master-koulutuksen ja haluat jatkaa NLP:n parissa
  • Olet kiinnostunut ihmisistä, ryhmistä ja heidän kanssaan toimimisesta.
  • Olet kokenut Coach, joka haluat uudistaa ja tuoreuttaa osaamistasi sekä luoda uusia yhteistyömahdollisuuksia itsellesi.
  • Olet vasta aloittanut Coach tai vielä suunnittelet uraa alalla ja haluat sekä toimivia työkaluja, että mahdollisuuden testata ja kokeilla coachausta turvallisessa ja kannustavassa porukassa.
  • Haluat kokea uutta NLP:stä, jakaa kokemuksia muiden kanssa ja olla mukana luovassa ja innostavassa ilmapiirissä.

LÄHIPÄIVÄT VIIKONLOPPUISIN PAIKAN PÄÄLLÄ (tarvittaessa myös Zoomissa) klo 9.00-16.30
2024: 21.-22.9/ 19.-20.10/ 16.-17.11/ 7.-8.12/ 2025: 11.-12.1./ 8.-9.2./ 8.-9.3./ 29.-30.3/ 26.-27.4./ 17.-18.5./ 7.-8.6. + yhdessä sovittava ’bonus’päivä

ZOOM-illat klo 17.30- 19.30: 2024:ti 1.10./ ke 30.10/ 2025: to16.1./ ma 17.2./ to 13.3./ ma 7.4./ ti 6.5.

Lisäksi vertaisryhmäkokoontumisia ja koutsiparityöskentelyä, joiden ajankohdasta ja paikasta ryhmät/ parit sopivat itse.

KOULUTUSPAIKKA : Valmennus on Wulffin uusissa, persoonallisissa ja inspiroivissa tiloissa Espoossa, osoitteessa Kilonkartanontie3, 02610 Espoo. Paikalle on hyvät julkisen liikenteen yhteydet, sekä bussilla että junalla. Runsaasti maksutonta pysäköintitilaa.

KOULUTUKSEN HINTA:
2500,00 € + alv24% yht. 3100 €, maksun voi suorittaa useissa erissä ilman lisäkuluja.
Suomen NLP-yhdistyksen jäsenelle 100€ alennus.

Lue lisää täältä Trainer + Coach

TIEDUSTELUT JA ILMOITTAUTUMINEN: