NLP Trainer IANLP -koulutus 23 päivää, Tuula Masalin, STEP-koulutus, Järvenpää

NLP Trainer IANLP -koulutus 23 päivää

Kenelle

Koulutus soveltuu henkilöille, jotka ovat jo suorittaneet NLP Master tai IANLP Master Practitioner -koulutuksen ja haluavat syventää osaamistaan NLP:n alueella.

Koulutus ei valmista uuteen ammattiin vaan koulutuksessa opitut taidot ovat sovellettavissa laajasti, esimerkiksi opetuksessa, johtamisessa ja esihenkilötyössä, HR-tehtävissä, asiakastilanteissa, coachauksessa sekä henkilökohtaisessa elämässä.

Koulutuksen kuvaus

NLP Trainer IANLP -koulutus on suunnattu kaikille, jotka ovat kiinnostuneita syventämään tietämystään NLP:stä ja kehittämään vaikuttavia esiintymis-, kohtaamis- ja opetustaitoja. Tämä koulutus, joka noudattaa kansainvälisen NLP-koulutusten korkealaatuista osaamistasoa ylläpitävän organisaation International Association for NLP:n (IANLP) standardeja, tarjoaa perusteellisen polun NLP:n maailmaan. Koulutuksessa esitellään monipuolisia lähestymistapoja, työkaluja ja tekniikoita, jotka auttavat sinua saavuttamaan uuden tason osaamisessasi.

Koulutus kestää yhteensä 23 päivää ja sisältää käytännönläheisiä harjoituksia, teoreettista opetusta sekä oman projektin toteuttamisen. Koulutuksessa opiskellaan NLP:tä laajemmassa kontekstissa, sisällyttäen kouluttajataitoja myös NLP:n ulkopuolelta. Koulutuksen aikana keskitytään erityisesti kouluttajataitojen opiskeluun, vuorovaikutustaitojen kehittämiseen, henkilökohtaisen potentiaalin tunnistamiseen ja vahvistamiseen sekä tehokkaiden opetusmetodien rakentamiseen NLP:n avulla.

NLP Trainer IANLP -koulutuksen suorittaminen antaa sinulle mahdollisuuden saada NLP Trainer -todistuksen, joka on arvostettu myös kansainvälisesti. Vaikka et olisikaan täydentänyt taitojasi IANLP-tasolle, voit osallistua koulutukseen ja saada NLP Trainer -todistuksen ilman IANLP-sinettiä.

Tämä koulutus tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden syventyä NLP:n kiehtovaan maailmaan ja kehittää taitoja, jotka ovat arvokkaita niin henkilökohtaisessa kuin ammatillisessa elämässä. Perusvaatimuksena koulutukseen osallistumiselle on NLP Master Practitioner -koulutuksen suorittaminen.

Ryhmän koko on korkeintaan 12 henkilöä. Opiskelijat valitaan ilmoittautumisjärjestyksessä.

NLP Trainer IANLP -koulutuksen tavoitteet

• Syventää ymmärrystään NLP:stä: Saa syvällisen käsityksen NLP:n periaatteista ja menetelmistä sekä niiden soveltamisesta erilaisissa ympäristöissä.
  • Kehittää vaikuttavia esiintymis- ja opetustaitoja: Oppii rakentamaan ja pitämään vaikuttavia esityksiä, sekä kehittämään taitojaan vuorovaikuttajana ja kouluttajana. Taitoja voi myös helposti soveltaa eri rooleissa ja konteksteissa.
  • Soveltaa NLP:tä monipuolisesti: Kykenee soveltamaan NLP-menetelmiä erilaisissa tilanteissa, kuten ryhmätyössä, esimiestaidoissa, asiakassuhteiden hallinnassa ja henkilökohtaisissa suhteissa.
  • Tunnistaa ja kehittää henkilökohtaista potentiaaliaan ja rakentaa omaa identiteettiä: Ymmärtää ja vahvistaa omaa potentiaaliaan sekä kehittää itsereflektion taitoja. Oppii rakentamaan kouluttajan roolin siinä tarvittavine taitoineen ja ominaisuuksineen.
  • Hallitsee ryhmädynamiikan ja johtamistaidot: Saavuttaa taidot ryhmien ohjaamiseen ja johtamiseen, mukaan lukien vastarinnan ja ristiriitatilanteiden käsittely.
  • Voi jatkaa opintoja apukouluttajana NLP Practitioner ja NLP Master Practitioner koulutuksiin. Apukouluttajuudet suoritettuaan kouluttaa Suomen NLP yhdistyksen suositusten mukaisia pitkiä NLP Practitioner ja NLP Master Practitioner koulutuksia.

Koulutus on monimuotoista ja koostuu:

• Lähiopetuspäivistä: Interaktiiviset ja käytännönläheiset opetussessiot, jotka sisältävät teorian lisäksi paljon harjoituksia.
  • Työnohjaustapaamisista: ryhmätyönohjaus, jossa keskitytään omien taitojen kehittämiseen ja reflektointiin.
  • Keskeiseen kirjallisuuteen ja artikkeleihin perehtyminen: Omaa osaamista syventävä ja reflektoiva kirjallinen tehtävä
  • Omasta projektista: Käytännön projekti, jossa sovelletaan opittua tietoa ja taitoja todellisessa tilanteessa.
  • Oppimispäiväkirjamuotoisesta loppuraportista: Henkilökohtainen reflektio ja arviointi koulutuksen aikana opituista asioista ja niiden soveltamisesta.
  • Näyttökokeesta: 20 minuutin koulutus jostakin NLP aiheesta

Aikataulu
29.8.2024 – 8.6.2025

to-su 29.8.-1.9.2024, to-su klo 9-16
pe-su 27.-29.9.2024, pe klo 9-17, la-su 9-16
pe-su 25.-27.10.2024, pe klo 9-17, la-su 9-16
pe-su 22.-24.11.2024, pe klo 9-17, la-su 9-16
pe-su 21.-23.3.2025, pe klo 9-17, la-su 9-16
pe-su 25.-27.4.2025, pe klo 9-17, la-su 9-16
to-su 5.-8.6.2025, to 9-16, pe klo 9-17, la-su 9-16

Kouluttaja

Tuula Masalin, NLP Trainer, Fellow Member Trainer IANLP, Coach IANLP, PG. Dip. NeuroCoach

EarlyBird hinta 31.3.24 asti 2790 €
Hinta 1.4.24 lähtien 2950 €

Hintaan sisältyy koulutus, materiaalit, koulutuksen aikana järjestetyt yhteiset ryhmätyönohjaukset sekä koulutuspäivien lounas ja iltapäiväkahvi.

Verkkokaupassamme on kattavat maksutapavaihtoehdot kurssimaksujen maksamiseen, esimerkiksi osamaksu.
Maksutapavaihtoehdot avutuvat sinulle viimeisessä vaiheessa, kun olet painanut ”Lähetä tilaus” -painiketta.
Mikäli sinulla on kysyttävää maksamiseen liittyen, voit olla yhteydessä Paytrailin asiakaspalveluun p. 0207181830.

Ilmoittautuminen on sitova. Maksettuja maksuja ei palauteta, vaikka keskeyttäisi koulutuksen.

Koulutuspaikka

STEP-koulutus Järvenpää, Järvenpääntie 640, 04400 Järvenpää.
Meiltä löytyy runsaasti maksutonta paikoitustilaa sekä sähköautojen latauspisteet.

Viimeinen ilmoittautumispäivä
31.5.24

Oikeudet muutoksiin pidätetään.

Ilmoittautuminen