NLP Practitioner, 13pv+6 iltaa, Helsinki Anu Vihonen ja Tuuli Paltemaa

Nyt NLP Practitioner valmennukseen osallistuminen mahdollistuu, vaikka asuisit kauempana tai viikonloppusi olisivat kortilla. Tämä valmennus toteutetaan sekä lähiopetuksena kasvokkain, että digitaalisessa oppimisympäristössä livetapaamisina. Molemmat tavat mahdollistavat keskustelun, kyselyn ja pareittain ja pienissä ryhmissä työskentelyn. Jos koronatilanne vaatii tai kuulut riskiryhmään ja koet, ettet voi osallistua lähipäiviin voit olla mukana Zoomin kautta myös lähipäivien ajan.

NLP Practitioner valmennus sopii sinulle, joka olet kiinnostunut ihmisestä, vuorovaikutuksesta, muutoksesta, itsetuntemuksesta, hyvinvoinnin sekä voimavarojen lisäämisestä, käyttäytymisestä ja mahdollisuuksista. NLP:tä opiskelevat eri elämäntilanteista ja erilaisilta aloilta tulevat ihmiset. Koulutuksessa saatua tietoa voit käyttää niin henkilökohtaisessa- kuin työelämässäkin.

Ja vaikka NLP sisältääkin paljon työkaluja ja menetelmiä, on se myös elämäntapa, tapa ajatella ja tulkita maailmaa. Tällä tavoin koulutuksesta muodostuu kokonaisuus, jonka vaikutus ulottuu pintaa syvemmälle tukien henkilökohtaista kasvuasi elämäsi eri rooleissa ihmisenä, puolisona, ystävänä, työntekijänä jne.

Parhaimmillaan koulutus on yhdessä luotu kokemus täynnä iloa ja oivalluksia. Sinulla on tilaa olla oma itsesi sekä aikaa oivaltaa, kokea ja oppia asioita omalla ainutlaatuisella tavallasi. Samanaikaisesti saat ryhmän monet näkökulmat: minun, sinun, meidän, näin asiat saavat erilaisia ulottuvuuksia. Uskomme lujasti yhteistyön voimaan, siksi meitä kouluttajiakin on useita. Tuomme oman taustamme ja tapamme käyttää NLP:tä niin, että samalla kun opit NLP:n perusasiat saat monipuolisen kattauksen tavoista soveltaa sitä erilaisissa tilanteissa. Käytämme erilaisia luovia menetelmiä perinteisten NLP menetelmien rinnalla ja tukena. Sinulla ei tarvitse olla aiempaa kokemusta, osaamista tai koulutusta NLP:stä tai luovista menetelmistä. Koulutuksen suoritettuasi saat todistuksen ja voit jatkaa NLP Master koulutuksessa.

Kouluttajat:

Kuvassa Myötätuuli Valmennukset Tuuli Paltemaa.

Nlp Trainerit Tuuli Paltemaa ja Anu Vihonen

3. – 4.10./ 7. – 8.11./ 12. – 13.12.

2025
9. – 10.1./ 6. – 7.2./ 13. – 14.3.

+ yksi, yhdessä sovittava ’bonuspäivä’ kesällä tai alkusyksystä 2025

2024: ti 15.10. ja ke 20.11.

2025: to 23.1. ja ma 3.3.

Virtuaalitapaamiset voit katsoa myös tallenteilta mikäli et pääse osallistumaan tai haluat kerrata asiaa. Lisäksi saat lisämateriaalia ja itsenäisesti toteutettavia tehtäviä, joihin ehdit hyvin paneutua koulutuksen aikana.

Katso lisätietoja täältä: https://myotatuulivalmennus.fi/nlp-practitioner-helsinki-syksy-2024/