HOT NLP Practitioner 16 + 1 päivää, Sari Markkula, Mindmoments, Isokyrö/ Vaasa

Täysin uudenlainen koulutus, jossa NLP:n tehokkaat työkalut yhdistyvät Hyväksymis- ja omistautumisterapian (HOT) keskeisiin prosesseihin.  Tämä ainutlaatuinen kokonaisuus laajentaa perinteistä NLP:tä liittämällä siihen kokonaisvaltaisemman näkökulman elämään ja ihmismieleen.  Koulutus keskittyy kehittämään niitä psykologisen joustavuuden taitoja, joiden on todettu vaikuttavan ihmisen hyvinvoinnin ja menestymisen taustalla.  Opit, mikä toimii, miksi se toimii ja miten taitoja viedään käytäntöön eri elämänalueilla.  Saat laajan valikoiman käytännöllisiä kasvun ja kehittymisen välineitä, joita voit soveltaa niin ammatillisesti kuin henkilökohtaisessa elämässäsikin kestävien elämänmuutosten tekemiseen.

Tämä NLP Practitioner -koulutus on kansainväliset kriteerit täyttävä täydennyskoulutus, joka sisältää NLP:n (Neuro Linquistic Programming) keskeisimmät mallit ja menetelmät Generative NLP:n viitekehyksessä.  Se on ensimmäinen peruskoulutus NLP-koulutuspolulla ja täyttää Suomen NLP-yhdistyksen vaatimukset sisällön, keston ja kouluttajan osalta.  Koulutus on hyvin käytännönläheinen ja sen hyödyt ovat sovellettavissa erilaisista opiskelu- ja ammattitaustoista tai ikäluokista tuleville ihmisille.

Kouluttajana pyrin näkemään ja kuulemaan toiveesi ja tarpeesi sekä tukemaan sinua niiden tavoittelemisessa.  Tavoitteenani on, että koulutus auttaa sinua kehittymään niin ihmisenä kuin ammatillisesti ja saat koulutuksesta itsellesi työkaluja, joista voit kokea olevan arjessasi todellista hyötyä.

KOULUTUKSEN TAVOITTEET:

1. Antaa keskeiset tiedot ja taidot HOT:sta ja NLP:sta.
  2. Viedä osallistujat koulutuksen aikana kokemuksellisesti HOT:n kuuden keskeisen hyvinvoinnin taustalla olevan joustavan mielen ydinprosessin läpi yhdistäen niihin monipuolisesti NLP:n malleja ja perustekniikoita.
  3. Antaa omakohtainen kokemus käytännön työkaluista, joita voi alkaa välittömästi soveltaa niin itseensä kuin esimerkiksi läheisten tai asiakkaiden kanssa.
  4. Luoda koulutukselle luottamuksellinen ja salliva ilmapiiri, jossa oppimista tapahtuu monin eri tavoin ja jossa on tilaa myös ilolle ja levollisuudelle.
  5. Jättää osallistujat innostuneiksi ja sytyttää halu harjoitella taitoja sekä oppia lisää.

LUE LISÄÄ:  https://mindmoments.fi/koulutuskalenteri/

Toivotan sinut lämpimästi tervetulleeksi mukaan tälle matkalle!

KOULUTUSPÄIVÄT:

7.-8. 9. 2024       pe-la
5.-6. 10.               pe-la
26.-27.10.             pe-la
30.11. – 1.12.        pe-la
11. -12.1. 2025      pe-la
8.- 9.2.2025         pe-la
8.-9.3.                    pe-la
5.- 6.4.                   pe-la

+ yksi vapaaehtoinen  ”Mitä kuuluu”-päivä koulutuksen jälkeen

KOULUTUSPÄIVÄ:

klo 9.15 – 16.30

PAIKKA:

Villa Verso, Sirppitie 15, Isokyrö (KOULUTUSPAIKKA VOI MUUTTUA OSITTAIN TAI KOKONAAN VAASAAN)

KOULUTTAJA:

Sari Markkula

KM, NLP Trainer, NLP Trainer Extra, NLP Coach, Kognitiivinen lyhytterapeutti, Acceptance and Commitment Therapy Completions (Hyväksymis- ja omistautumisterapian lisäopinnot) Ratkaisukeskeinen neuropsykiatrinen valmentaja, Läsnäoleva kasvattaja

Olen opiskellut ja harjoitellut NLP-taitoja 20 vuotta.  Tässä lajissa ei tule koskaan valmiiksi, mutta uskon voivani jakaa jo jotakin omasta osaamisestani toisille.

HINTA:

1.500€ + alv 24 %  (1860 €)

Hinta sisältää opetuksen, laajan koulutusmateriaalin harjoituksineen, todistuksen sekä aamu- ja iltapäiväkahvin.

Early Bird –ennakkovaraajan etu:

Saat 300 € alennuksen koulutushinnasta, kun vahvistat osallistumisesi 7.6.2024 mennessä.  Koulutuksen kokonaishinnaksi muodostuu tällöin 1233,90 € + alv 24 % (1530 €).

Koulutuspaikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.  Varmistat opiskelupaikkasi maksamalla ilmoittautumismaksun (250 €).

Koulutuksen voi maksaa myös osamaksuna ilman lisäkuluja.

LISÄTIETOJA JA ILMOITTAUTUMISET:

Sari Markkula